Wpisy oznaczone tagiem brzuch

Jak skutecznie rzeźbić brzuch?

Kategorie: Trening
Tagi: , ,

Jak skutecznie rzeźbić brzuch? Na początku musimy wiedzieć o tym, że setka brzuszków na silowni nie sprawi nam tego, że nasz sześciopak będzie od razu widoczny. Największym problemem ludzi, którzy marzą o swoim „kaloryferze” jest brak zdrowego odżywiania. Musimy pamiętać o tym, że najcięższy trening bez dobrej diety nie da nam dosłownie NIC. Musimy pamiętać, że największą część w kształtowaniu naszej sylwetki odgrywa kuchnia, czyli zdrowe odżywianie, co za tym wnioskuje zdrowe pożywienie – zdrowe ciało. Czyli musimy pamiętać o odpowiedniej puli kalorycznej. Wiadomo – jeśli jest to już okres redukcji, a Ty chcesz odsłonić swój „6pak” to bilans kaloryczny musi być ujemny. Zaś jeśli będziemy powyżej zapotrzebowania kalorycznego, na tzw masie organizm nasz będzie przybierał na wadze. Jest to analogicznie rozłożone. W Internecie jest pełno kalkulatorów, które łatwo pozwalają na obliczenie bilansu kalorycznego czyli zapotrzebowania kalorycznego na dobę dla naszego organizmu. Drugą bardzo ważną rzeczą w skutecznej „rzezbie” brzucha jest optymalna ilość białka dostarczana naszemu organizmowi podczas dobry. Przyjęlo się, że organizm potrzebuje około 2g na kilogram ciała, w przypadku wagi 80kg jest to 160g wartościowego białka podczas dnia. Podczas redukcji warto również spożywać aminokwasy rozgałęzione jakimi są BCAA, które mają za zadanie ochraniać nasze mięśnie przed ich utratą podczas ciężkich treningów. Aminokwasy te nie tylko znajdziemy w odżywkach, lecz także w pożywieniu.

Suplementacja podczas „rzeźby brzucha”

Kategorie: Dieta
Tagi: , ,

Suplementacja podczas „rzeźby brzucha” Jeżeli jesteśmy w okresie redukcyjnym to nie tylko dieta sprawi to, że odsłonimy nasz kaloryfer. Ważny jest również odpowiedni czas trwania treningów cardio. Warto pamiętac o tym, że nie da tracić się tłuszczu tylko z jednego miejsca, więc brzuszki nie pomagają w spaleniu nam tłuszczu z brzucha, lecz tylko w podkreślaniu mięśni. Nie odpowiada to za utratę tłuszczu z danego miejsca. Jeśli chcemy szybciej spalić FAT z brzucha musimy wykonywać treningi cardio bądź treningi aerobowe. Pamiętaj, że z takimi treningami nie wolno przesadzać, ponieważ może towarzyszyć temu utrata mięśni . Przykładowa optymalna ilość minut cardio jest to 45minut dziennie. Musimy pamiętać również o manipulacji węglowodanowymi, więc refeedy i cheatmeale są jak najbardziej wskazane, przy dietach nisko węglowodanowych, w których energia jest pobierana z tłuszczy. Można manipulować węglowodanami, robić dnia low carb, mid carb i high carb, przez co nasz organizm będzie bardzo napędzony do utraty tkanki tłuszczowej. Warto pamiętać by nie unikać tłuszczy podczas okresu redukcji i nie obcinać ich do zera. Tłuszcze są niezbędne by zachować dobre działanie hormonów w tym testosteronu i hormonu wzrostu. Najlepiej spożywać tłuszcze nienasycone jakimi są orzechy awokado czy oliwa z oliwek. Nie możemy zapominać o płynach, pamiętajmy o tym by pić te 2-3l wody dziennie, przyśpiesza nam to metabolizm, i zapobiega retencji wody. Pamiętaj również mniej zatrzymana woda – lepiej widoczne muskuly ?

Fajny brzuch – masa czy redukcja?

Kategorie: Trening
Tagi: , ,

Fajny brzuch – masa czy redukcja? Warto pamiętac, że jeśli nie posiadasz żadnego doświadczenia w budowaniu mięsni czyli pracy z ciężarami, a chcesz pozbyć się tłuszczu, musisz uwidocznić mięśnie – warto więc zacząć od diety redukcyjnej – czyli na ujemnym bilansie kalorycznym. Warto rozpocząć od redukcji i spalić te 6-7 kg tłuszczu, a następnie przejść w okres budowania czystej masy mięśniowej. Po ukończeniu takiego cyklu redukcyjnego nasze nawet małe mięśnie będą wyglądały dużo lepiej, a my będziemy mogli przejść na okres masy. Warto zakończyć redukcje na koniec wakacji a na początku września wejść już na jakościową porządną masę. Starać się utrzymać poziom tkanki tłuszczowej na dotychczasowym poziomie, lecz zwiększać mięśnie. Daje to świetny efekt, jest również inna opcja robienia „masy” są to krótkie okresy – metoda jest zachwalana przez osoby, które lubią dużo zmian na własnym ciele. Lecz posiada to swoje minusy, szybkie nabieranie masy mięśniowej powoduje duże zatłuszczenie naszego organizmu. Najefektywniejszym wzrostem masy mięśniowej jest około 0,5kg na tydzień, jest to bezpieczna masa, która nie zaleje nas jak „swinie” Lecz w krótkich okresach masy mięśniowej ludzie zwiększają nawet o 1kg swoją masę tygodniowo. Z jednej strony jest to efektywne, ponieważ, siła rośnie efektywnie w górę, lecz pamiętajmy zasada jest jedna. Im szybsze tycie, tym więcej tluszczu. Co za tym idzie więcej problemów przy okresie redukcyjnym. Warto więc się zastanowić który rodzaj masowania wybierzesz ?