Wpisy oznaczone tagiem energia

Najlepsze źródła węglowodanów

Kategorie: Dieta
Tagi: , ,

Najlepsze źródła węglowodanów Abyśmy dobrze funkcjonowali, w sumie tak jak wszystko na ziemi, musimy poprawnie się odżywiać w prawidłowe węglowodany. Energię człowiek pobiera z węglowodanów, które są kluczowe w okresie budowania masy mięśniowej. Poniżej przedstawię najlepsze źródła węglowodanów. Najzdrowszymi źródłami węglowodanów jest oczywiście ryż – podstawowe źródło węgli każdego kulturysty. Obojetnie jaki gatunek, może być to brązowy, biały bądź paraboliczny czy basmati lub jaśminowy. Dostarcza on ogromne ilości węglowodanów złozonych i błonnika. Daje ogromne pokłady energii. Kolejnym dobrym źródłem będą płatki owsiane oraz otręby – idealne na śniadanie. Pomimo wielu mitów ziemniaki, nie trzeba ich unikać, jest to świetne źródło węglowodanów – idealne w dni nietreningowe. Wszelakie makarony, wafle ryżowe jak i chleb pełnoziarnisty – to również węglowodany, które będą idealnie oddziaływały na nasz organizm. Każde z tych źródeł posiada mniej więcej 70g węglowodanów, nie zawiera żadnych cukrów, więc są to idealne źródła węglowodanów na masie/redukcji. Również owoce od czasu do czasu – najbardziej do śniadania, kiedy potrzebujemy dużego kopa na start będą jak najbardziej okej ? Makroskładniki owoców są różne, lecz nie są to jakieś olbrzymie ilości bądź pule kaloryczny. Co z tego wszystkiego wynika? Źródeł węglowodanów, ZDROWYCH WĘGLOWODANÓW mamy bardzo dużo. Nie musimy się ograniczać tylko do typowego kurczaka z ryżem.

Sposoby na szybszą utratę tkanki tłuszczowej cz4

Kategorie: Tłuszcze
Tagi: , ,

Sposoby na szybszą utratę tkanki tłuszczowej  cz4 Dużo osób w świecie kulturystyki jak i w świecie sportów siłowych zdecydowanie odradza korzystanie z nabiału. Lecz trzeba pamiętać, że nabiał to nie tylko dobre źródło białka – uważanego przez wiele osób za białko niewart ościowe, lecz dobre źródło wapnia. Więc jak to działa? W wielu badaniach pokazuje nam to, że osoby, które przyjmowały spore ilości wapnia, szybciej redukowały tkankę tłuszczową. Należy też pamiętać ,że wapń może zmniejszyć przyswajalność tłuszczy w waszych posiłkach! Najbezpieczniej, po prostu z głową dołożyć jakieś produkty mleczne do swojej diety – naprzykład, serki wiejskie, greckie bądź po prostu białe sery, które posiadają bardzo dużą ilość białka w sobie. Bardzo prostą, kolejną zasadą o której powinni wiedzieć wszyscy jest picie dużej ilości wody. Niby normalne, i zwyczajne dla każdego lecz wiele osób o tym zapomina. Picie wody zwiększa metabolizm, i spalanie tkanki tłuszczowej nawet o 30% Nie ma lepszego i szybszego suplementu diety niż picie wody. Najlepiej spożywać 2 szklanki wody, między posiłkami, zakładając ze posiadasz ich w swojej diecie 6 , jest to 12 szklanek wody. Łatwo wyliczyć, że ta wartość jest w zueplności wystarczająca. Warto pamiętać również o jedzeniu soi, jest to bzdurne powiedzenie, dużo facetów na silowni mówi o tym, że nie powinno się jeść, lecz do 10gram białka sojowego, jest bardzo efektywne i przyśpiesza nasz metabolizm. Najlepiej spożywać w posiłkach około treningowych czyli przed i po. Jest to bardzo efektywny sposób na przyśpieszenie utraty naszej tkanki tłuszczowej