Wpisy oznaczone tagiem kalorie

Podstawowe błędy podczas budowania masy mięśniowej cz2

Kategorie: Masa mięśniowa
Tagi: , ,

Podstawowe błędy podczas budowania masy mięśniowej cz2 Jednym z najbardziej popełnianym z błędów przez młodych sportowców jest przejadanie się. Atleci, sportowych myślą, że jeżeli zjedzą ogromne ilości pożywienia (kalorii) to ich przyrost będzie dużo szybszy, niż zwyczajne liczenie makroskładników. To jest OGROMNY BŁĄD, ponieważ podczas takiego spożywania kalorii odkłada nam się tylko tkanka tłuszczowa. Kolejnym błędem są niedociągnięcia w diecie. Jeśli masz jakiś problem z dietą, warto skonsultować się z profesjonalnym trenerem personalnym bądź dietetykiem, sa nawet konsultacje online, które pozwalaj na ulozenie rozpiski z jedzeniem na cały tydzień – pamiętaj, dieta to nie tylko ryz z kurczakiem!! Można jeść smacznie! Nie możecie również postrzegać odzywek, jako magicznych środków, które sprawią że będziecie zaraz ogromni. Odżywki maja za zadanie działać tylko jako wspomaganie do diety, nie zrobią za nas cudów. Liczy się determinacja, sumienność jak i ciężka praca. Tak jak pisałem, nie wolno stać się niewolnikiem kurczaka, nie jedz tego samego ciągle bo szybko wymiękniesz, nie rób również szybki i nagłych zmian, wszystko rób krok po kroku, a dojdziesz do celu. Oraz nie eliminuj tłuszczy – to jest chyba jeden z największych błędów robionych przez adeptów siłowni, jedzą chude mięso, chude ryby, a o tłuszczach zapominają, warto zjeść porządna ilość orzechów z których organizm ®ównież będzie czerpał energie. Pamiętajmy również, że tłuszczę mają wpływ na prawidłowy przebieg procesu metabolizowania się!

Dlaczego liczenie kalorii jest ważne?

Kategorie: Dieta
Tagi: , ,

Dlaczego liczenie kalorii jest ważne? Dużo osób na siłowni podnosi wielkie ciężary, a Ty sobie w głowie tłumaczysz, że to wina genetyki. To nie prawda, masz dość stałego zastoju? Każdy kto chcę progresu poświęci chwile na wyliczanie swojego bilansu kalorycznego poprzez obliczenie kalorii i makroskładników. Liczenie makroskładników to jeden z kluczy do sukcesu – lecz pamiętaj nie tylko to się liczy. Prawda jest taka, że najważniejsze jest to co robimy w kuchni – czyli pełnowartościowe posiłki które spożywamy każdego dnia. Liczenie kcal i makro jest to najskuteczniejsze w kulturystyce naturalnej czynnik mający wpływ na budowę naszego ciała. Oczywiście ważny jest trening siłowy, cardio i nasz cel który ogbbierzemy. Lecz bez ogarnięcia tego, ile kalorii potrzebuje dostarczyć naszemu ciału podczas dnia nie przeprowadzimy dobrej redukcji jak i okresu masy. Podczas budowania masy mięśniowej możemy osiągnąć czystą masę mięśniową bez zalewania się bezsensownym tłuszczem, a podczas redukcji możemy stopniową utratę tłuszczu w granicach rozsądku. Teraz przychodzi moment, czy musimy to wszystko liczyć w głowie? NIE ? W Internecie jest pełno kalkulatorów, które pozwalaja na łatwe wyliczenie makroskładników, dzienniki żywieniowe itd. ? Sam używam takiego i pozwala on na łatwe wyliczenie z wszystkich posiłków kalorii jak i dokładnych makroskładników. Możemy w takim dzienniku ustalac sobie limity, i dziennik sam liczy za nas ile potrzebujemy spożyć jeszcze kalorii podczas dnia przez co kontrolowanie naszej diety jest zupełnie dużo łatwiejsze.

Jaki typ budowy posiadasz? Cz2

Kategorie: Trening
Tagi: , ,

Jaki typ budowy posiadasz? Cz2 W przypadku endomorfika jest troche inaczej niż w przypadku endomorfika potrzebuje zaś on tylko lekkiej nadwyżki kalorycznej by budować masę mięśniową, ten rodzaj budowy potrzebuje stałej kontroli kalorycznej. Nawet małe zaniedbania diety mogą prowadzić do typowego „zalania” tkanką tłuszczową. Budowanie masy nie stanowi problemu dla endomorfika, jednak bez dobrych proporcji Neie zbuduje on zbyt dużo, tylko tkanke tłuszczową. Najczęściej endomorficy pojawiają się w trójbojach siłowych, gdzie liczy się siła a nie wygląd. Ostatnim już typem budowy będzie typ mezomorfika – którego cechuje niski poziom tkanki tłuszczowej, szerokie barki, wyraźnie widoczne mięsnie i wąska talia oraz duża siła. Jest to idealna sylwetka dla osoby ćwiczącej, urodzona do ćwiczeń. Zwyczajny mezomorfik trzymając dietę bez wielkich starań wygląda bardzo dobrze. Wiele razy nie ćwiczący mezomorfik wgyląda lepiej niż typowy ektomorfik który trenuje kilka miesięcy. Wszystko spowodowane jest genetyką. Istnieją również połączone tpyy budowy. Które idealnie się charakteryzują. Istnieją kombinacje dla ektomorfiku/mezomorfikow, oraz mezomorfików/endomrfików. Jakie podsumowanie całego tego artykułu? Niezależnie jaki typ budowy ciała posiadasz, przy dobrej diecie, jak i dobrym treningu po określonym czasie będziesz dobrze wyglądał.