Wpisy oznaczone tagiem kształt

Problemy podczas budowania masy mięśniowej – jak je pokonać cz2.

Kategorie: Masa mięśniowa
Tagi: , ,

Problemy podczas budowania masy mięśniowej – jak je pokonać cz2. Jeżeli chodzi o białko to jest to jeden z najważniejszych makroskładników, jego spożywanie powinno być na poziomie 1,5 do 2g białka na kilogram masy ciała. Białko posiada najwyższy wskaźnik efektu termogenicznego i bardzo przyśpiesza metabolizm. Diete możemy uzupełniać poprzez odżywki. Jeżeli masz problem z spożyciem kosmicznej ilości kcal w ciągu dnia, możesz skorzystać z odżywek węglowodanowo białkowych jakimi są gainery. Pamiętaj ,żeby nie były one całkowicie zamiennikami posiłków, niech będą dodatkiem do posiłku, bądź dodatkowym posiłkiem. Gainery zawierają węglowodany złożone, lecz szybko uwalniają energię do krwi. Nie możemy ich stosować zbyt często . Najlepiej stosować maxymalnie dwa razy podczas dnia. Ważny jest również wybór treningu z którego będziemy pracować nad naszymi mięśniami, podczas masy, nasza siła rośnię więc musimy dać odpowiedni bodziec dla mięśni. Pamiętaj, że jeżeli robisz dużo treningów, musisz analogicznie dodawać i spożywać większą ilość kalorii podczas dnia aby nabrac masy miesnowej! Najlepiej skupić się na treningach 6-10 powtórzeń w róznej formie, czy to Split FBI czy również push/pull. Pamiętaj również o tym, że każdy wysiłek fizyczny, nie tylko siłownia i sporty siłowe, ale tka samo zwykłe kopanie piłki na boisku może sprawić, że potrzebujemy większej ilośći kalorii podczas dnia.