Wpisy oznaczone tagiem mięśnie

Czy jest możliwe budowanie suchej masy mięśniowej?

Kategorie: Masa mięśniowa
Tagi: , ,

Czy jest możliwe budowanie suchej masy mięśniowej? Dużo osób marzy o pięknej masie mięśniowej, bez tłuszczowej, o wypukłych mięśniach itd. Czy jest to możliwe? W praktyce tak, lecz nie zawsze bywa tak jak chcemy.Jeżeli znamy dokładnie swój punkt bilansu kalorycznego, możemy bardzo malutkimi krokami dodawać kalorie i idealnie działać na nas organizm lecz jest to bardzo trudne i monotonne. Mało osób się na to decyduje, ponieważ jest to trudniejsze dla psychiki niż nawet redukcje na bardzo niskich kaloriach. Więc na co trzeba zwracać aby nie zalewać się dużą ilością tłuszczu? Warto trzymać się ustalonej puli kalorii. Nie możemy jej często przekraczać ponieważ, będzie to skutkowalo odkładaniem się tkanki tłuszczowej w naszym organizmie. Warto również dokonać właściwego podziału kalorycznego – samo jedzenie nie wystarczy, muszą się kalorie zgadzać jak i makroskładniki. Warto równie dobrze interpretować makroskładniki. Nie można również przesadzać, małe odstępstwa od diety nic nie zrobią nam złego cheatmeale są jak najbardziej wskazane by nasza psychika nie siadła! Pamiętaj o tym, że gdy jest już bardzo dużo tłuszczu to nie warto budować dalej tkanki tłuszczowej, ponieważ będzie ona odkładała się zbyt dużo – czym większa tkanka tłuszczowa, tym podczas okresu masy więcej tłuszczu zgromadzonego!

Najważniejsze zasady podczas budowania masy mięśniowej

Kategorie: Masa mięśniowa
Tagi: , ,

Najważniejsze  zasady podczas budowania masy mięśniowej Pierwszą najważniejszą zasadą w budowaniu masy mięśniowej jest nadwyżka kaloryczna, czyli dodatni bilans kaloryczny całego dnia. Jest to najważniejsza rzecz w budowaniu masy mięśniowej.Jeśli pozostałe zasady ominiesz – OK. coś zbudujesz, ale bez tego nie da rady!! Jest pełno kalkulatorów w internecie, które pozwalają na obliczanie własnego zapotrzebowania kalorycznego na cały dzień. Pamiętaj, że niezależnie jakie makroskładniki spożywasz, organizm traktuje je jako paliwo dla organizmu. Więc warto zwiększyć ilość spożywanych węglowodanów w swojej diecie. Oczywiście zaopatrzyć trzeba się w te węglowodany, które są zdrowe, nie sztuka zjeść paczkę chipsów czy coś – pamiętajmy, wszystko jest tdla ludzi, przy budowaniu masy mięśniowej powinno być to przynajmniej 5g węglowodanów na kilogram ciała! Dla niektórych są to duże ilości, a niektórzy zajadaja się więcej, wiadomo, dla jednej osoby wystarczy 5g, a dla drugiej 8g, zależy to też od typu budowy osoby. Warto więc patrzeć w lustro, robić zdjęcia pogładowe jak i wazyć się co tydzień. Jeżeli waga „stoi” warto dodać powiedzmy 50-100g węglowodanów do naszej diety, i obserwowac co się z nami „ dzieje” Pamiętaj również o tym by rozkładać węglowodany na cały dzień, ponieważ jest to paliwo – i największy bodziec energetyczny dla naszego ciała podczas całego dnia. Warto zapamiętać o glikogenie, ze podczas diety nie może być zbyt nisko,ponieważ organizm zacznie rozbija komórki mięśniowe i z Twojego budowania masy mięśniowej będą nici!

Jak skutecznie budować mase mięsniową?

Kategorie: Masa mięśniowa
Tagi: , ,

Jak skutecznie budować mase mięsniową? Jeżeli masz problem z budowaniem masy mięśniowej trenujesz mocno, i starasz się jeść widocznie popełniasz gdzieś duży błąd. Zacznijmy od tego, że może być taka sytuacja, że spożywasz zbyt mało kalorii, jeśli nie masz przyrostów na wadzę musisz skupić się na przeanalizowaniu swojej diety jeszcze raz, i dodawaniu kalorii. Warto też określić swój typ budowy. Lecz to bardzo proste, bo jeżeli masz problem z uzyskaniem większej masy mięśniowej niżeli masz, jesteś po prostu ektomorfikiem. Więc Twoja nadwyżka kaloryczna, ma być bardzo duża. Nie oznacza to, że masz jeść wszystko i jak najwięcej. Aby skutecznie budować masę mięsniową musisz zjadać pełnowartościowej i zdrowe produkty. Jeżeli zaś sprawia Ci problem ułożenie dobrej diety – najlepiej skonsultować się z jakimś dietetykiem, pełno jest ofert w każdym mieście, a jeżeli chcesz skonstaktować się z kimś z czołówki w Polsce, ludzie praktykują rozpisywanie diet ONLINE, co pomaga w osiąganiu celu. Warto również wspomagać się suplementami, jeżeli dostarczasz zbyt małą pule kaloryczną warto skorzystać z odżywki węglowodanowo białkowej, która ma na celu uzupełnieniu twoich niedoborów w diecie. Stosowanie również kreatyny jest bardzo dobrym rozwiązaniem, pomoże to w poprawieniu twojej siły na treningu. Warto też spojrzeć na swój trening i przeanalizować czy rzeczywiście jest dobrze rozłożony. Może być tak, że po prostu dostarczasz zbyt mały bodziec dla ciała ? Przenalizuj wszystko, a na pewno twoje wyniki siłowe jak i sylwetkowe poprawią się bardzo szybko ?