Najlepsze źródła węglowodanów

Kategorie: Dieta
Tagi: , ,

Najlepsze źródła węglowodanów Abyśmy dobrze funkcjonowali, w sumie tak jak wszystko na ziemi, musimy poprawnie się odżywiać w prawidłowe węglowodany. Energię człowiek pobiera z węglowodanów, które są kluczowe w okresie budowania masy mięśniowej. Poniżej przedstawię najlepsze źródła węglowodanów. Najzdrowszymi źródłami węglowodanów jest oczywiście ryż – podstawowe źródło węgli każdego kulturysty. Obojetnie jaki gatunek, może być to brązowy, biały bądź paraboliczny czy basmati lub jaśminowy. Dostarcza on ogromne ilości węglowodanów złozonych i błonnika. Daje ogromne pokłady energii. Kolejnym dobrym źródłem będą płatki owsiane oraz otręby – idealne na śniadanie. Pomimo wielu mitów ziemniaki, nie trzeba ich unikać, jest to świetne źródło węglowodanów – idealne w dni nietreningowe. Wszelakie makarony, wafle ryżowe jak i chleb pełnoziarnisty – to również węglowodany, które będą idealnie oddziaływały na nasz organizm. Każde z tych źródeł posiada mniej więcej 70g węglowodanów, nie zawiera żadnych cukrów, więc są to idealne źródła węglowodanów na masie/redukcji. Również owoce od czasu do czasu – najbardziej do śniadania, kiedy potrzebujemy dużego kopa na start będą jak najbardziej okej ? Makroskładniki owoców są różne, lecz nie są to jakieś olbrzymie ilości bądź pule kaloryczny. Co z tego wszystkiego wynika? Źródeł węglowodanów, ZDROWYCH WĘGLOWODANÓW mamy bardzo dużo. Nie musimy się ograniczać tylko do typowego kurczaka z ryżem.