Wpisy oznaczone tagiem odwrotna

Jak poprawnie przeprowadzić reverse diet?

Kategorie: Dieta
Tagi: , ,

Jak poprawnie przeprowadzić reverse diet? Wiele osób popełnia błąd jak przeprowadzić tak zwaną w Polsce odwrotną dietę – czyli Reverse Diet. Cała zasada opiera się na dodawaniu węglowodanów oraz tłuszczy – białko pozostaje bez zmian czyli 2g/kilogram ciała jest zazwyczaj dobre. Jak rozpocząć reverse Diet? Nic prostszego. Wystarczy dodać 10% węglowodanów oraz 5% tłuszczy do początkowego naszego stanu z końca redukcji raz w tygodniu przy czym obcinamy treningi cardio o 10% , czyli np. 10min interwału, wychodzi nam 9% czyli w skali tygodnia jeżeli robiłeś po każdym z treningów siłowych 10min interwałów 10×4=40min -4 = 36min, w kolejnym tygodniu już to będzie 32 min. Z węglowodanami dodajesz ich przykładowo, 15-20 co tydzień węgle 5-10, ponieważ są wysoko kaloryczne, średnio by wychodziło okołó 100-150 kcal tygodniowo. Co sprawi, że się nie da zalać! Powyżej wymieniony przeze mnie przykład to tylko moje obliczenia, i moje doświadczenie, samemu możesz wyliczyć sobie ile doajesz, i efektywnie to robić, ważne z głową. Reverse diet jest coraz popularniejsza wśród szerokiej gamy sportowców i młodych adeptów sportów siłowy którzy chcą trzymać niski poziom tkanki tłuszczowej przez cały rok. Ja sam osobiście przeprowadziłem raz reverse diet, i poziom tkanki tłuszczowej po całym okresie masy, zmienił się tylko o około 2% co jest zaskakującym wynikiem. Warto pamiętać by kontrolować przyrost wagi podczas rewerse diet jak i przyrost obwodów ciała, jeżeli idzie to zbyt szybkim tempem, to przetrzymac jeden tydzień i nie dodawac kcal, bądź nie odejmowac cardio.