Wpisy oznaczone tagiem redukcja

Reverse diete – jak efektywnie przejść z redukcji na masę

Kategorie: Masa mięśniowa
Tagi: , ,

Reverse diete – jak efektywnie przejść z redukcji na masę Wiele osób boi się tzw zalewania po przejściu z okresu redukcyjnego na okres masowy. Wydłuużając okres redukcyjny zaczynamy tracić mięśnie, jeśli poziom naszej tkanki tłuszczowej jest dosyć mały. Warto zastosować jednak reverse diet, który polega na stopniowym dodawaniu kalorii do naszego organizmu. Zatem pewnie zadasz pytanie, czym jest reverse diet, i co nam jest w stanie dać? Reverse diet jest w Polsce znana jako dieta odwrotna – która prowadzi jako zorganizowany proces mający na celu zwiększeniu kaloryczności i zmniejszeniu treningów cardio po skończonym okresie redukcyjnym. Niedopuszcza do złego stanu metabolizu. Reverse Diet daje nam zminimalizowane odkładanie się tkanki tłuszczowej co za tym daje nam zdrowy przyrost tkanki tluszczowej. Zwiększamy kalorczynść, skracamy treningi cardio i zwiększa się nasza wydolność jak i siła. Co za tym idzie, typowy okres masowy dla wielu osób, lecz po prostu z powolnym wprowadzaniu w okres masy. Poprzez zdrowy tkanki tłuszczowej przyrost, zminimalizowana jest dodawanie tkanki tłuszczowej do naszego ciała. Jest to efektywny sposób na przybieranie CZYSTEJ MASY MIĘŚNIOWEJ, nie zalewaniu się, i utrzymwaniu niskiego body FAT podczas całego roku. Coraz bardziej polecane w Polsce. Obcinamy powoli cardio, zwiekszamy kaloryczność, czyli to co każdy lubi, wreszcie można normalnie pojeść ?

Fajny brzuch – masa czy redukcja?

Kategorie: Trening
Tagi: , ,

Fajny brzuch – masa czy redukcja? Warto pamiętac, że jeśli nie posiadasz żadnego doświadczenia w budowaniu mięsni czyli pracy z ciężarami, a chcesz pozbyć się tłuszczu, musisz uwidocznić mięśnie – warto więc zacząć od diety redukcyjnej – czyli na ujemnym bilansie kalorycznym. Warto rozpocząć od redukcji i spalić te 6-7 kg tłuszczu, a następnie przejść w okres budowania czystej masy mięśniowej. Po ukończeniu takiego cyklu redukcyjnego nasze nawet małe mięśnie będą wyglądały dużo lepiej, a my będziemy mogli przejść na okres masy. Warto zakończyć redukcje na koniec wakacji a na początku września wejść już na jakościową porządną masę. Starać się utrzymać poziom tkanki tłuszczowej na dotychczasowym poziomie, lecz zwiększać mięśnie. Daje to świetny efekt, jest również inna opcja robienia „masy” są to krótkie okresy – metoda jest zachwalana przez osoby, które lubią dużo zmian na własnym ciele. Lecz posiada to swoje minusy, szybkie nabieranie masy mięśniowej powoduje duże zatłuszczenie naszego organizmu. Najefektywniejszym wzrostem masy mięśniowej jest około 0,5kg na tydzień, jest to bezpieczna masa, która nie zaleje nas jak „swinie” Lecz w krótkich okresach masy mięśniowej ludzie zwiększają nawet o 1kg swoją masę tygodniowo. Z jednej strony jest to efektywne, ponieważ, siła rośnie efektywnie w górę, lecz pamiętajmy zasada jest jedna. Im szybsze tycie, tym więcej tluszczu. Co za tym idzie więcej problemów przy okresie redukcyjnym. Warto więc się zastanowić który rodzaj masowania wybierzesz ?