Reverse diete – jak efektywnie przejść z redukcji na masę

Kategorie: Masa mięśniowa
Tagi: , ,

Reverse diete – jak efektywnie przejść z redukcji na masę Wiele osób boi się tzw zalewania po przejściu z okresu redukcyjnego na okres masowy. Wydłuużając okres redukcyjny zaczynamy tracić mięśnie, jeśli poziom naszej tkanki tłuszczowej jest dosyć mały. Warto zastosować jednak reverse diet, który polega na stopniowym dodawaniu kalorii do naszego organizmu. Zatem pewnie zadasz pytanie, czym jest reverse diet, i co nam jest w stanie dać? Reverse diet jest w Polsce znana jako dieta odwrotna – która prowadzi jako zorganizowany proces mający na celu zwiększeniu kaloryczności i zmniejszeniu treningów cardio po skończonym okresie redukcyjnym. Niedopuszcza do złego stanu metabolizu. Reverse Diet daje nam zminimalizowane odkładanie się tkanki tłuszczowej co za tym daje nam zdrowy przyrost tkanki tluszczowej. Zwiększamy kalorczynść, skracamy treningi cardio i zwiększa się nasza wydolność jak i siła. Co za tym idzie, typowy okres masowy dla wielu osób, lecz po prostu z powolnym wprowadzaniu w okres masy. Poprzez zdrowy tkanki tłuszczowej przyrost, zminimalizowana jest dodawanie tkanki tłuszczowej do naszego ciała. Jest to efektywny sposób na przybieranie CZYSTEJ MASY MIĘŚNIOWEJ, nie zalewaniu się, i utrzymwaniu niskiego body FAT podczas całego roku. Coraz bardziej polecane w Polsce. Obcinamy powoli cardio, zwiekszamy kaloryczność, czyli to co każdy lubi, wreszcie można normalnie pojeść ?