Sposoby na utratę tkanki tłuszczowej cz2

Kategorie: Tłuszcze
Tagi: , ,

Sposoby na utratę tkanki tłuszczowej cz2 Warto pamiętać ®ównież o tym by jeść przed snem. Podczas snu nasze ciało nie dostaje pożywienia z zewnątrz więc jest „głodne” czyli na czczo. Jednak nie myl pojęcia, że gdy śpisz, twój organizm nie funkcjonuje – wszystkie czynności życiowe są w normie, wieć powinno dostarczać się posiłek przed snem, by energia nie została pobierana z z mięśni. Jeśli jednak do tego dojdzie, to metabolizm dużo zwalnia, a prędkość spadania tkanki tłuszczowej w raz z nim. Czyli jak to powinno wszystko działać? Powinniśmy spożywać odpowiedni posiłek przed snem. Powoduje to, że aminokwasy z danego posiłku będą pobierane jako energia, więc nasze mięśnie nie będą naruszone. Nie należy przyjmować tylko tłuszczy i białka. Węglowodany też można przyjmować, tylko, że rozsądnie – nie da nam to żądnych strat, tylko samej korzyści. Ja osobiście polecam twaróg, czyli białe sery niskotłuszczowej serki wiejskie w wersji light jak i masło orzechowe, czy grecki jogurt bądź orzechy. Są również specjalne odżywki typu kasezina, które mają specjalnie przedłużony okres wchłaniania. Najlepszą opcją jest spożycie masła orzechowego z powiedzmy pół kostki sera białego twarogowego – jest to chyba jeden z najlepszych i efektywniejszych posilów na okres wieczorny – przed spaniem. Inną opcją jest również serek wiejski light (czemu light?) Normalny serek wiejski posiada dosyć dużą liczbę tłuszczy, a my chcemy używać tylko tych zdrowych. Więc serek wiejski light + orzechy włoskie, ziemne (nie solone – sól = retencja wody) będą jak najbardziej odpowiednie. Pamietaj, jesteś tym co jesz!