Wpisy oznaczone tagiem tłuszczowa

Mity podczas budowania tkanki tłuszczowej

Kategorie: Tłuszcze
Tagi: , ,

Mity podczas budowania tkanki tłuszczowej Pierwszym mitem jest myślenie, że nie ma diety, która zwiększy muskulaturę, wmawiają to sobie osoby, które źle ustaliły własną „zbilansowaną dietę” Najczęściej problem leży w zbyt dużej ilośći odżywek, zbyt mało posiłków, błędnie określonej podaży kalorycznej, oraz błędnie określonej puli energetycznej. Nie wolno stuprocentowo ufać przykładowym rozpiskom co do diet, każdy jest innym człowiekiem, i inaczej oddziałowywuje na nas dieta. Kolejnym mitem jest to, że dużo osób uważa, że spożywanie po prostu więcej niż trzeba wystarczy. Błędnie – musimy korzystać z pełno wartościowych źródeł !! Nie możemy jeść byle czego, bez odpowiedniego podziału makro i kcal, jedyną masę jaką zbudujesz to masa mięśniowa. Tak samo ja spożywanie zbyt dużej ilości cukrów prostych może przyczynić się do odkładnia tekanki tłuszczowej. Kolejnym mitem jest określanie diety jako tylko ryż z kurczakiem, jest to kolejny mit i błąd. Nie możemy ograniczać się tylko do tego, bo nam się to bardzo szybko wszystko przeje! No chyba, ze jesteśmy tytanami pracy, i jedzenie nie traktujemy jako przyjemność, ale mało jest już takich osób… Najbardziej głupim jakim słyszałem na siłowni mitem jest to, że im więcej zjesz białka w ciągu dnia, tym szybciej urośniesz, co to wgl jest, co to za błąd nie ma czegoś takiego! Aby efektywnie rosnąć wystarczy tylko 2g białka na kilogram ciała, to nie jest jakaś kosmiczna ilość

Sposoby na utratę tkanki tłuszczowej cz2

Kategorie: Tłuszcze
Tagi: , ,

Sposoby na utratę tkanki tłuszczowej cz2 Warto pamiętać ®ównież o tym by jeść przed snem. Podczas snu nasze ciało nie dostaje pożywienia z zewnątrz więc jest „głodne” czyli na czczo. Jednak nie myl pojęcia, że gdy śpisz, twój organizm nie funkcjonuje – wszystkie czynności życiowe są w normie, wieć powinno dostarczać się posiłek przed snem, by energia nie została pobierana z z mięśni. Jeśli jednak do tego dojdzie, to metabolizm dużo zwalnia, a prędkość spadania tkanki tłuszczowej w raz z nim. Czyli jak to powinno wszystko działać? Powinniśmy spożywać odpowiedni posiłek przed snem. Powoduje to, że aminokwasy z danego posiłku będą pobierane jako energia, więc nasze mięśnie nie będą naruszone. Nie należy przyjmować tylko tłuszczy i białka. Węglowodany też można przyjmować, tylko, że rozsądnie – nie da nam to żądnych strat, tylko samej korzyści. Ja osobiście polecam twaróg, czyli białe sery niskotłuszczowej serki wiejskie w wersji light jak i masło orzechowe, czy grecki jogurt bądź orzechy. Są również specjalne odżywki typu kasezina, które mają specjalnie przedłużony okres wchłaniania. Najlepszą opcją jest spożycie masła orzechowego z powiedzmy pół kostki sera białego twarogowego – jest to chyba jeden z najlepszych i efektywniejszych posilów na okres wieczorny – przed spaniem. Inną opcją jest również serek wiejski light (czemu light?) Normalny serek wiejski posiada dosyć dużą liczbę tłuszczy, a my chcemy używać tylko tych zdrowych. Więc serek wiejski light + orzechy włoskie, ziemne (nie solone – sól = retencja wody) będą jak najbardziej odpowiednie. Pamietaj, jesteś tym co jesz!

Sposoby na utratę tkanki tłuszczowej cz 1

Kategorie: Tłuszcze
Tagi: , ,

Sposoby na utratę tkanki tłuszczowej cz 1 Warto pamiętać na początku aby oszukiwać dietę – wykorzystywać cheat meal jak i cheat Day. Niektórzy maja problem z utratą nadmiaru tkanki tłuszczowej spożywając tylko czyste jedzenie, poprzez to, że nie mogą zjeść swojegu ulubionego posiłku i podjadają. Warto pamiętać, że cheat meal to nie jest podjadanie cały dzień niezdrowego jedzenia, i żywieniem się tylko takim jedzeniem. Cheatmeal bądź cheat Day czyli oszukany posiłek/dzień ma również swoje prawa. Zazwyczaj polecany jest w piątym/czwartym tygodniu redukcji, kiedy metabolizm mocno zwalnia. Przez to można wywnioskować, że cheat meal/Day za zadanie przyspieszenie metabolizmu co za tym idzie utraty tkanki tłuszczowej. Jak to działa? Jeśli jesteś na diecie redukcyjnej powinieneś zrobić tak, że zwiększasz zapotrzebowanie kaloryczne o 25-50% przy cyzm dwukrotnie zwiększasz ilość węglowodanów, które mają za zadanie uzupełnić twoją energie w organizmie. Jeśli chcesz zrobić tylko cheat meal, powinno się go wykonywac raz w tygodniu. Efektywnym cheatmealem jest to, jak wybierzemy swoje ulubione danie,i zjemy go tyle na ile mamy ochotę. Pamiętaj, żeby nie robić cheatmeala po dwóch dniach diety, czy co 2-3 dni bądź częściej. Cheatmeal, może być traktowany jako nagroda za trzymaną dietę przez jakis okres czasu czy na przykład za utratę 3kg na wadzę. Ja osobiście jestem zdania, ze cheat-meale warto stosować, lecz cheat week, bądź cheat Day już nie, ponieważ może popsuć to całą redukcje. Warto pamiętać o tym, że przy cheat mealu – lepiej spożywać kebaby itd., niż cale tabliczki czekolad – cukry = retencja wody.